December 18, 2012

Ragnarok & New Arcades...

Efter at have tilladt mig selv en kort julefrokosttur til München fra fredag til søndag, var jeg (ganske så udmattet, må jeg nok erkende) tilbage på pinden i går, hvor jeg til min store overraskelse måtte konstatere, at ragnarok havde benyttet min fridag i fredags til at starte for fuldt skrald. Fjerne for min egen skyld en kommentar eller to...Fik slukket en del brande i går, men et par stykker ulmer stadigt, så medens jeg bruger dagen på at gøre mit for at minimere skaderne, kan alle i andre jo nyde denne her fra den spritnye engelske duo New Arcades. Bandet har sendt det til mig på foranledning af Eric Talbot (DJ Talbot) med hans kraftigste anbefalinger og Remember The Nights er så bestemt et herligt iørefaldende synthpop nummer med særdeles tydelige 80'er referencer...


Supplerer så lige med bandets første nummer...mere af samme skuffe; måske knap så interessant og denne gang uden vokal.

Eftersigende er mere på vej, så det vender vi naturligvis tilbage til, når bandet når så langt.

No comments: