July 5, 2013

Tweets med ironi på...

Gider ikke gå voldsomt ned i detaljen, men lærte en ny interessant lektie på Twitter i går. Tilsyneladende er det helt ok, at fyre usaglige bredsider af mod folk og deres holdninger, så længe det blot gøres i ironiens hellige navn (budskabet er ikke til at misse, men modtageren mangler jo humor, hvis det tages alt for alvorligt). Også selvom man så efter min bedste overbevisning klokkeklart og temmelig lavpandet vælger at gå efter mand i stedet for bold; så det åbenbart lig’ meget. Men særlig interessant så klart, fordi det dermed (om muligt) giver mig en mulighed for at synke ned på et endnu lavere perfidt niveau, end hvor jeg hidtil har befundet mig (hvor jeg primært har ladet ironien ramme mig selv...). Så vogt jer derude, for i ved aldrig hvad som kommer til at ramme jer…men husk venligst, at "det den nye form for humor, hvor intet er alvor, ironi"!
 

No comments: