July 3, 2013

Nogle hurtige skud fra hoften...

Havde et indlæg klart og parat fredag aften (i mit hoved altså), men den ubarmhjertige sandhed er, at når først ungerne er lagt i seng, så er jeg for træt til andet end sofa og dårligt TV!

Det ældste yngel er på Vilde Vulkaner, og selvom det ligger en del år ude i fremtiden, så begynder jeg allerede nu at øve mig på argumenter for, hvorfor hun ikke må tage til Roskilde...

Op et vist sted med doping og fortidens synder; Tour de France er og bliver top underholdning!

Seneste nyt fra afdelingen af musikalske indrømmelser; jeg synes faktisk at denne her er helt, helt ok...


Whitewaits (som jeg omtalte med en vis begejstring i fredags) har lagt endnu et nummer til streaming via SoundCloud.
 


Ved første lyt synes det nye album Desire Lines fra Camera Obscura ganske så uinteressant, men jeg giver ikke op så let og klør på med flere chancer.

Touren kalder...

1 comment:

RH Photography said...

Appreciiate your blog post