July 30, 2009

Remember...

The Pains of Being Pure at Heart, Northern Portrait and Champagne Riot are playing at Lille Vega on Sunday.
+ Champagne Riot - Scandinavian Warfare
+ Champagne Riot - Heroes of our Time
+ Northern Portrait - Crazy
+ Northern Portrait - I Give You Two Seconds To Entertain Me
+ The Pains of Being Pure at Heart - Everything With You
+ The Pains of Being Pure at Heart - Young Adult Friction
+ The Pains of Being Pure at Heart - Come Saturday
+ The Pains of Being Pure at Heart - Kurt Cobain's Cardigan

2 comments:

Søren Andersen said...

Jeg glæder mig sindsygt meget. Jeg har været ovenud glad for Northern Portrait siden jeg stødte på dem via din blog. De liveclips man har set på nettet lover jo også godt. De andre bands er også gode, men jeg må indrømme, at det var Np's navn på plakaten, der fik mig til at købe billet. Det skal nok blive en uforglemmelig aften.

Unknown said...

Hej Søren. Er glad for at jeg ikke er den eneste, der glæder sig :) Har kun hørt positivt om NP fra alle, som har set dem, så der skulle være gode chancer for at vi ikke bliver skuffede!