December 7, 2012

Playliste med stjerner på...

Har brugt lidt tid her til formiddag med at uddele stjerner i bunker på Spotify…med lidt assistance fra min last.fm profil, hvor jeg har efterladt digitale fingeraftryk siden februar 2005! Mere end 100.000 streams er det blevet til og jeg må nok erkende, at der blandt mine 500 "overall top tracks" er en enkelt eller to, jeg har glemt alt (ALT) om. I nogle tilfælde føles det næsten skandaløst at jeg har kunnet glemme dem (som fx nedenstående (nedenpostede?) popperle fra svenske Moonbabies), men bekræfter vel blot at kærlighed til sange og artister er en særdeles flygtig størrelse (Justin Bieber beware!)? Så jeg har været yderst rundhåndet med stjernerne (pt. består listen af 145 147 en hel del sange), for at de jævnligt kan minde mig om, at jeg skal huske at lytte til netop disse numre/artister. Hvilket så givetvis i længden vil betyde, at der vil blive fjernet nogle stykker, efterhånden som jeg få lyttet mig igennem bunken...tjek listen i al sin pragt

Den første video til War On Sound var den fedeste (løbere ved søerne og et skilt med "Helsingør"), men denne mere officielle promo video har en langt bedre lydkvalitet, så...




No comments: